måndag 16 april 2012

Dop & Bröllop

Vi hade alltså bestämt oss för två fester på lördagen. Elliots dop blev även vårt bröllop. Vi ville "slippa undan" på lättast möjligaste sättet och detta tyckte vi att var en bra ide´. Vi hade berättat för våra föräldrar och syskon, så det var lite lättare att kunna hålla de, och några få vänner visste.  Annars blev det en överraskning för gästerna.
Allt lyckades jätte bra, det började med dopet och E bara sov i famnen. Sedan mellan dop och vigsel kom sången Sov du lilla videung och i andra versen på slutet hämtade min systerdotter min bukett och hon stannade uppe vid altaret med oss. Många gäster hade anat nog lite att vi skulle göra såhär, men det var roligt att se hur vi överraskade många. 

Här får ni se lite vad vi bjöd på: som i ett tidigare inlägg- var jag visade kortet, ville jag att temat fortsatte. 

Här några bilder på oss :

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder! Ni var nog så fina så fina :) Alla mina bilder blev dock helt konstiga, måste ha haft nån fel inställning på kameran. Typiskt! Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. tusen tack :D va synd att bilderna inte lyckades :/ skulle ha varit roligt att se hurudana bilder du fick :D

      Radera